"Afgan şairin dediği gibi.. Aşk'tan,umut'tan , yarın'dan korkma...Seni cami'nin köşesinde,talibanların içinde öpeceğim....
.
.
.
.
"Yüreğini kitap ile doyur...
"Sen el edince bana, işte o zaman soyundum esvaplarımı, girdim ırmağa. Dönüşü yok artık bu yolun, dedim. Ya sen kazanırsın, ya ırmak, dedim. Irmak güç yetiremedi bana. Kulaçlarımın hakkından gelemedi. Sanki ellerimden tutmuş karşı kıyıya çekiyordun beni. O gücün başka bir kudreti olmazdı.Olamazdı.
Bütün hikmeti buydu.
Sen elimden tutmuştun.
Irmağın öfkesini yendim.
Irmağın töresini yendim.
Sonra çıktım ırmaktan,
Bedenimde binlerce ırmak....
Mavii
"Annem elmaların olgunlaşmasını bekleseydin, hastalanmazdın dedi. Şimdi, ne zaman bir şeyi çok istesem, annemin elmalar için söylediği şeyi anımsıyorum.”
Mavii