@illegal_mavii

@illegal_mavii
@Maviillegal
"Afgan şairin dediği gibi.. Aşk'tan,umut'tan , yarın'dan korkma...Seni cami'nin köşesinde,talibanların içinde öpeceğim.... . . . . "Yüreğini kitap ile doyur...
Kitap okuma
İnsan olma.
Gökyüzü...
11 Haziran
27 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yeniden Zeze olmak ister miydin.... ?? "Hayatta hiçbir şey geri gelmez. Bir bakıma,isterdim. Bir bakıma da,hayır. O sürekli dayak yeme ve aç kalma hikâyesi....!! Mavii
Sayfa 16·Kitabı okudu
Evet, dünya savaşı bitti ancak büyük balıkların savaşı sürüyor, her geçen gün şiddetlenerek sürüyor. Biz ise küçük balık olmamaya çalışalım kardeşim; av olmayalım. Bu bize yeter, benim bildiğim bu." "Hey gidi dünya, av ve avcıların dünyası! Hey, büyük balıkların dünyası!" Mavii
"Acının ruhumu paramparça ettiği anda bile, seni Tanrı 'ya şikâyet etmedim. Mavii
"Sen el edince bana, işte o zaman soyundum esvaplarımı, girdim ırmağa. Dönüşü yok artık bu yolun, dedim. Ya sen kazanırsın, ya ırmak, dedim. Irmak güç yetiremedi bana. Kulaçlarımın hakkından gelemedi. Sanki ellerimden tutmuş karşı kıyıya çekiyordun beni. O gücün başka bir kudreti olmazdı.Olamazdı. Bütün hikmeti buydu. Sen elimden tutmuştun. Irmağın öfkesini yendim. Irmağın töresini yendim. Sonra çıktım ırmaktan, Bedenimde binlerce ırmak.... Mavii