Mavi_kelebek

Mavi_kelebek
@Maviprensess
~Bil ki; yaşadıklarınla değil, yaşattıkların ile anılırsın ve unutma ne yaşattıysan elbet bir gün onu yaşarsın.~
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-‘Binlerce kez iyi geceler sana.’ -‘Binlerce kez beter olsun gece senin ışığın yoksa.’
~Adın ne değeri var? Gülün adı değişse bile kokmaz mı aynı güzellikte? Juliet'in de adı Juliet olmasaydı, kusursuzluğundan hiçbir şey kaybolmazdı.
Bir kelebeğin kanadındaydı mutluluk .. Yada bir ağacın kavuğunda... Bir annenin avuçlari arasında, Bir çocuğun sevinç çığlığında... Bazen de sevdiceğinin dudağının kenarında... ~Arayıp bulmak bize düştü. Hayat , iskalamak için çok kısa ...
~“Yaşamak için bir nedenimiz olmalı; öğrenmek, keşfetmek, özgür olmak gibi.”~