Arıburnu-Anzak Koyu'na giderdik beraber. Bana 25 Nisan Anzak çıkarmasının nereden yapıldığını, bir avuç Türk'ün o sabah vatanını nasıl yiğitçe savunduğunu anlatırdı. Anlatırken çok heyecanlanır, gözleri dolardı. Sonra Anzakların nasıl tepelere sıkışıp, öldüğünü anlatır, onlar için de ağlardı. Hoppala... Daha beş-altı yaşındayım, şaşırır, iki arada kalırdım. Tam düşmanlar öldü, biz kazandık diye sevinecekken, bu kez ölen Anzaklara üzülürdüm. Bir oğlan çocuğunun tam milliyetçilik ve düşmanlık duygularının gelişeceği o tabanca-tüfek sevdiği yaşlarda Beyaz Halam benim aklımı karıştırırdı.