Kesinlikle önereceğim hüzünlü bir eser. Bence tek sorunu basit bir yazım dili kullanılması.
Kitaptan en sevdiğim alıntı:
"Bir felaketten kurtulunca ardından güzel günler gelir."
Son derece akıcı ve sürükleyiciydi. Fikrimce okuduğum en iyi eser. Bitirdiğimde uzunca bir zaman etkisinden çıkamadım.
Kitaptan en sevdiğim alıntı:
"İçimde söylemek için can attığım öyle çok şey var ki... Ama bir o kadar da büyük bu şeyler. Gerçekten de içimde olan şeyleri ifade etmekte zorlanıyorum. Bazen tüm dünya, tüm hayat, kısacası içimi mesken tutmuş olan her şey sözcükleri olmam için yalvarıyormuş gibi geliyor bana. Hissettiğim şey... Ah, bunu tarif edemem... Hissettiğim şey çok büyük, bunu hissediyorum ama bunu kelimelere dökmek istediğimde bir çocuk gibi kekelemeye başlıyorum."