Mustafa

Mustafa
@Mbayhan1903
Kendi kendimize verdiğimiz sözü tutmak, En çabuk unuttuğumuz şeydir, ne yapsak.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir şey zekâyı, tutku yüklü bir şüpheden daha fazla keskinleştiremez.
Sonunda her hayat, nedeni belirsiz olguların toplamından, rastlantısal kesişmelerin, rastlantıların, kendi amaçsızlıklarından başka bir şey açığa vurmayan gelişigüzel olayların kaydından başka bir şey değildir.
Kendi başına acı çeken, ruhunda acıyı daha fazla duyar.
Göze iyi görünür kötü kişiler Daha kötüleri varsa eğer. En kötü olmamak da Bir bakıma övgüye değer.