M.N.B

M.N.B
@MeL_atmazel
"Gece yıldızlardaydı Ve yıldızlar, maviydi, uzaklarda üşürler Gökte gece yelinin söylediği türküler Bu gece en hüzünlü şiirleri yazabilirim Hem sevdim, hem sevildim, ya da o böyle söyler.."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sen/siz hüzün rengi bütün mevsimler, Gönlüm kan ağlıyor seni yazarken... Yasta o günlerden kalan resimler, Hülyalarım reyhan kokar anarken... Ay sönük bu gece yıldızlar hasta Semalar matemde hayaller hasta...
Gece de sana benziyor, sessiz, ağlayan, uzak. Gece, değişiyor yüreğinin derinlerinde, ve yorgun geçiyor yıldızlar. Gece acı çekiyor..
Kâğıttanmış kederi kelimelerin, boşluğun acısı cümleden ince, ağacın kederi yapraklarından, aşklar yerle bir oluyor gazelden önce Yağmurun kederi mırıldandığı şeyler ahşap hanesine bir yetim düşünce öleceği zaman hayvanlar gibi saklanmak istiyor ya insan saklanacak bir yer olmalı aşka, çocukluğa, anneye, şiire ve eksik ölür insan...
"Ben bir şeyim. Meçhul her şeydir. Fakat unutma ki ben varım, meçhul yoktur. O sadece olabilir, fakat olmayabilir de! Ben bir realiteyim ; o bir imkândır. BU FARKI ANLAMAYAN BİR AŞKA SEN BENİ İNANDIRAMAZSIN!.."