cestlavie

Şimdi özlediğim yerden uzanayım sana Sustuğum şiirden sarılayım boynuna Tam da şimdi Unuttuğum şarkıdan öpeyim seni..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsanlar arasında da yalnızdır insan.."
Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım.
Sensin! Kalbim değildir, Böyle göğsüme vuran.