Nazım

Nazım
@Mefisto13
Duydum yağmurların gövdemden ağdını. Ben başkasıdır. Gülüşünde bin yıllık hasret var saklayamazsın.
Fransız düşünüre( baudrillard) göre "yabancı dramın bir parçası değiliz artık ; iletişimin esrikliği içinde yaşıyoruz.ve müstehcen bir esriklik bu ."
Nazım
*esriklik kendinin dışında olmak anlamına gelen Yunanca ek statisten gelir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fesleğen
Yirmidokuz harfe takılıp kalmış ömrüm Özür diliyor önüne kim çıksa, heceleyerek Sanki sokağın doldurduğu bir balkonda Ömrüm fesleğenleri suluyor, sardunyalar küskün Yazmak artıklardan soyunmak gibi bir şey Okumak onları giymek sonsuzcasına Bakıyorum upuzun bir hayat çizgisi avcumda Ama neyi tutsam, neye baksam ecel Ey yirmidokuz harfe takılıp kalmış keder Yüzbin kere ölüm dedim ki ölüm Kimseler inanmasa bile dedim ya Çürürmüş fesleğenler çok sulanırsa... AHMET ERHAN
Nazım
youtube.com/watch?v=s3JpAJt...
66.Sone
Vazgeçtim bu dünyadan tek ölüm paklar beni, Değmez bu yangın yeri, avuç açmaya değmez. Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, O kızoğlan kız erdem dağlara kaldırılmış, Ezilmiş, horgörülmüş el emeği, göz nuru, Ödlekler geçmiş başa, derken mertlik bozulmuş, Değil mi ki korkudan dili bağlı sanatın, Değil mi ki çılgınlık sahip çıkmış düzene, Doğruya doğru derken eğriye çıkmış adın, Değil mi ki kötüler kadı olmuş Yemen' e  Vazgeçtim bu dünyadan, dünyamdan geçtim ama, Seni yalnız komak var, o koyuyor adama. William SHAKESPEARE
Nazım
Kenan Işık - 66. Sone youtube.com/watch?v=W22ceHt...