Batı’ya benzeyeceğiz. Batı demek yalnız şekil yalnız dış görünüş demek değildir.
Bütün müesseselerimiz , Kafamızın içi ,düşünce ve anlayışlarımızla batıya benzeyeceğiz demektir.
Tahsilliyiz belki ,iyi okullarda okuduk ,sözüm ona kültürlüyüz,yetiştirdik kendimizi ,paramız var,yabancı dilimiz var,görgümüz var .Ama çaremiz yok . Bu gerçek . Hepimiz çaresiziz ..