Merhaba kitap dostlarım. Bugün gözlerim ağrıyana kadar okudum ve bitti. Sonu beni tatmin etmesede kitap konu itibariyle iyi ilerleyişi ve anlatım çok iyi neler oluyor diyorsunuz kendi kendinize çok akıcı ve sade anlaşılır bir dili var. En iyi yanlarından biri bir çok psikolojik terim öğretmesi. Sonunu tahmin etmesi zor merak duygusunu sonuna kadar diri tutuyor kitap hızlıca bitirebilirsiniz.
Kitpa akıcı merak duygusu var ama kitap bitince hayal kırıklığına uğradım yazarın neden böyle bir son seçtiğini pek anlamadım doğrusu ben çok beğenmedim kötü bir polisiye diyebilirim kendi açımdan ama siz okursanız farkkı düşünebilirsiniz.
Ölüm PeygamberiAlein Kentigerna · Panama Yayıncılık · 2018638 okunma
Kitap şu an'a kadar okuduğum en iyi polisiye kitaplardan. Uzun zamandır bu kadar iyi polisiye roman okumadım bir polisye sever olarak. Kitap aşırı akıcı ve bölümler arasında geçiş inanılmaz hızlı bir adan sayfaya bakınca 20 30 sayfa okumuş oluyorsunuz çok akıcı bir kitap. Bir ilk kitap gibi değil seri 3 kitaptan oluşuyor konu itibariyle çok iyi katil ve olay örgüsü kitabın merak dugusu sizi sürekli okumaya itiyor kısa sürede bitirdim. Okuduktan sonra böyle bir şeyin varlığı mümkün olabilir mi diyorsunuz tahminler boşa çıkıyor ters köşe oluyorsunuz hemde çok hayretler ediyorsunuz her bölümde özellikle günlük bölümü sizi hayretler içersinde bırakıcak eğer polisiye hayranıysanız bu kitap sizi fazlasıyla memnun edecektir. Size iyi okumalar diliyorum sevgili kitap dostlarım. Sevgiyle kalın.
4. MaymunJ. D. Barker · Nemesis kitap · 20181,140 okunma
Daha ilk sayfadan konu sizi içine alıyor ve gayet akıcı bir şekilden sürükleyici bir şekilde konu hızla akıyor ve merak duygunuz sürekli üst seviyede. Bir fantastik sever olarak bu kitabı aşırı beğendim olay örgüsü karakterlerin gelişimi ve birer gerçek karakter gibi oluşları kitabı çok sevmemdeki etkenlerdi. Kısacası fantastik ve hanedanlar arası çatışmalar entrikalar seviyorsanız kitap tam size göre.
DuneFrank Herbert · İthaki Yayınları · 202115,7bin okunma
Kitap çok iyi beni bu güne kadar ürperten korkutan tek kitap bu özellikle okumak istiyenler gece okumasını tavsiye ederim çünkü tadını daha iyi veriyor. Sonu çok iyiydi ve korku severler sevecektir.