Bir yığın ölüm var içimde !
Her birini intiharlarla besliyorum .
Gece 3 sularında ipler geçiriyorum parmak uçlarıma
Paslı bir metal kalemden darağacı kuruyorum .
Kelimeleri kifayetsiz kılan ne varsa , ne varsa cümlelerde eksik kalan
Bir noktalama işareti , bir anlam bozukluğu ve bir boşluk
Ne varsa hiçsizleştirdiğim !
Ne varsa beni hissizleştiren !
Ölümün salt ve saf hali , yaşamın iğrentiyeti
Kadınım sen ve Tanrı ve şeytanın kini
Sizi öldürüp yeniden doğuruyorum
Her gecenin üç sularında ölüyorsunuz !
Metal bir kalemim paslı ucunda ...
Gün doğmadan bir bebek gibi , İsa gibi kutsal , mucizevi , tarifsiz
İsa gibi tanımsız , tanıksızsınız ...
Kadının sen ve tanrı ve şeytanın iblisleri
İsa gibi sizi piçleştiriyorum .
Kadınım sen ve Tanrı ve şeytanın kendisi
Sizi gece 3 sularında öldürüyorum
Ben ve İsa gibi kimsesiz , sizi yeni bir güne yeniden doğuruyorum ...
Yoksulluk kader olamaz
Sıram sıram sıra dağlar gibi anam
Anam anam derdin mi var?
Yaram yürekte değil ki
Gelip sarsın yar
Sıram sıram sıra dağlar gibi anam
Anam anam derdin mi var?
Yaram yürekte değil ki
Gelip sarsın yar
Radyolarda şarkılar boş ver diyorlar
Radyolarda şarkılar boş ver diyorlar
Açlıktan verem olana bal ye diyorlar
Açlıktan verem olana bal ye diyorlar
Yoksulluk kader olamaz, kader değildir
Yoksulluk kader olamaz, kader değildir
Firavunlar bile böyle gaddar değildir
Firavunlar bile böyle gaddar değildir
Ben vatandaş Ahmet'im, evkafta memur
Ay sonuna yetmiyor evdeki kömür
Ben vatandaş Ahmet'im, evkafta memur
Ay sonuna yetmiyor evdeki kömür
Bir kilo et seksen lira, tadını unuttum
Bir kilo et seksen lira, tadını unuttum
İnsan gibi yaşamanın adını unuttum
İnsan gibi yaşamanın adını unuttum
Yoksulluk kader olamaz, kader değildir
Yoksulluk kader olamaz, kader değildir
Firavunlar bile böyle gaddar değildir
Firavunlar bile böyle gaddar değildir
Devlet baba borç içinde, sabret diyorlar
Bu yollar , bu dağlar , ovalar yoldaşlarım güzel günlerin yeşil kırlarında birlikte olacağız
Ölüm de var muhakkak , deniz gibi Hüseyin gibi , Yusuf gibi...
Ölümün tam da böylesi işte , bin yıl geçse de unutulmaz , kahramanca...
Bu kavga , bu kavgam sonsuz
Bu mücadele hiç bitmeyecek !