Kitabın 815 sayfa olmasına bakmaksızın içine girdiğiniz ilk andan sizi öyle bir içine çekiyor ki yapılan detaylı ama sıkmayan betimlemelerle , bir dizi izliyormuş gibi beyninizde görüntüler oluşuyor. Yazarın anlatım tarzını Sabahattin Ali’nin kine benzettim ve sonu da maalesef onun kitaplarının ki gibi oldu. Kitabı bilim kurgu diye almış olabilirsiniz ama bir süre sonra Aşk, aksiyon , fantastik her şey içine giriyor.Kitabı dizisinin müzikleriyle okuyabilirsiniz çok daha iyi oluyor bence ve naçizane tavsiyem biraz karakterler karmaşıklaşabiliyor bir defter tutmanız , o dönemin Amerikasını küçük araştırmanız ve bölümleri sabırla okumanız çünkü yazar bazen bir olayı birkaç bölüm sonra açıklıyor . Tek kötü diyebileceğim kitaptaki bahsedilen o dönem müzikleri , filmleri bilmiyor oluşumuz olabilir
22/11/63Stephen King · Altın Kitaplar · 20214,191 okunma
Dönemsel olarak birbirine zıt olan bir dede ve torunlarının yanlış batılılaşıp bir aileyi dağıtışını harika anlatmış. Son dönem Osmanlısına vurgular yapılmış ve ana karakterimizin çektiği acıyı kendi acımızmış gibi kelimeleriyle çok güzel içimize işliyor
Puşkin’in Ruslar tarafından tepki aldığı Ruslara karşı bir övgüde bulunulmadığı için kızıldığı kitap. Erzurumla alakalı çok bir şeye değinmemiş (zaten fazlada kalmamış) daha çok yolculuğunu anlatmış kısa 2-3 saatte bitecek bir seyahatnamecik
Erzurum YolculuğuAleksandr Puşkin · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20221,827 okunma
Kitabı okuyunca dizide izlediğiniz sahneler aklınızda canlanıyor tabii her kitap-dizi arasında farklılıklar olduğu gibi bunda da var .Genel olarak kitap sürükleyici bir cinayet romanı biraz siyasi göndermeler araya serpilmiş.