Nasıl ki olay yazılınca zaman kaybolur da canlanmak için okuyanın bakışını beklerse,fotoğrafa bakanlar da o fotoğrafın zamanına karışır. Zaman hem şimdi olur hem de geçmiş
Bazen düşünürüm,ne kadar garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz;fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?
Her şeyin içine tükürmekte,aldırmazlıkta en ileri gidenler,yasa koyucu olurlar. Herkesten daha gözü pek olan,herkesten daha haklıdır! Bugüne kadar böyle gelmiş,bu bundan sonra da öyle gidecek. Bu gerçeği ayırt edemeyenler kördür.