Mehmet Mehmet

Mehmet Mehmet
@Mehmetm1
Ne kadar seviyorsun dersen.. "nar" kadar derim. Dışımda bir ben görünürüm. İçimden binlerce "sen" dokülür..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
”İçimizde şeytan yok.. İçimizde aciz var… Tembellik var.. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.”
• Şu yer yüzünde bana yetecek kadar sabır var mı dersin, Milena?