Mehmet Uruk

Mehmet Uruk
@Mehmeturuk
Beynimde hep manalı bir uçurum… İnstagram: @mehmeturuktr
Öz her zaman aynıdır:kendine ve kendi hikâyene güvenmeyi öğren.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öyle bir an gelir ki tüm kararlar kötüdür; sorun, sonradan en az pişman olacağın kararı bulup seçmektir!
O gece birbirimizi aynı kitabın içine gömülerek sevdik. Gözlerime ve dudaklarıma rehberlik ediyor, her kelimeyi, her minyatürü biliyordu; oysa ben onlarla ilk kez karşılaşıyordum. Hayyam’ın rubaisinden bir beyit okudu sonra: Yaralı kuşlar gizlenirler ölmek için… Öte dünyanın karanlığında huzur bulsun insan.
Her gün biri çıkar, başlar, benim ben demeye, Altınları, gümüşleriyle övünmeye. Tam işleri dilediği düzene girer. Ecel çıkıverir pusudan: Benim ben,diye.
Tarih
Şimdi sır ve korku devrindeyiz, iki yüzün olmalı, birini kalabalığa göstermeli, ötekini kendine ve Yaratıcı’na saklamalısın. Gözlerini, kulaklarını ve dilini korumak istiyorsan, gözlerin,kulakların ve bir dilin olduğunu unut.