Benden ,bana kayıtsız kalınması ile benden nefret edilmesi arasında bir seçim yapmam istense,tereddütsüz,nefreti seçerim-kayıtsız kalınacak bir yanım yoktur.Ve ben söylemek isterim ki ,her şeye ve herkese kayıtsızım.Değilmişim gibi davrandığım durumlar ,yaşıyormuşum gibi yapma zorunluluğumdandır.