Barış Özdoğan

Barış Özdoğan
@Melankolizmx
Ben seni severim sevmesine de toplum buna hazır değil.
Öğrenci
İzmir
İzmir
3 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Nerde kaldın, bende bulutları suluyordum. Çayırı izliyorum çok sessiz bir gece olmalı. Parmakların, otuz santim uzak bana, Mayhoşluğun tutuyor, bu vakit Kahrolsun Dünyadan istifa ediyorum. Yaşanmış onca hisse saygı duymadan. Kahrolsun göçüyorum, Lâkin gökyüzü sen kokuyor ona gidiyorum...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Barış Özdoğan

, bir kitap okudu
7/10
·84 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2017 1. kitabı
Onur Ünlü (Ah Muhsin Ünlü)
7/10 · 6bin okunma
7/10
·84 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2017 04:35
Benim anlattıklarımla biraz heterodoks kaçabilir sevgilim Yani hükmetsene aksine ki, bir bin yıl sırtımızda paklanmayacak Ve Allah’ın İsa isminde bir sevgilisi yok! Evet bugünlerde biraz siyaset ehli çocuklar olduk Mesela bundan böyle senin adın Petrus olsun sevgilim… …
Edebiyat
Gidiyorum BuOnur Ünlü (Ah Muhsin Ünlü) · Sel Yayınları · 20116bin okunma
"O sokak" şiirim.
Şimdi o sokaklardan teker teker geçiyoruz. Taki hiçliğimiz gölgemizde yansıyıncaya kadar. Mesela kollarımı açıyorum büyük bir rahatlama geliyor içimden. İçimden geliyor büyük bir rahatlama, Ceketimin yırtık cebinden vesikalığın düşmüş bir o kadar mağrur. Ne de güzel ki, yağmur da yağıveriyor. Sen ıslanıyorsun, ben de ıslanıyorum Ah sonbahar'ı hiç sevmiyorum. Öyle bakma bana, dudaklarım da ıslandı. Şimdi konuşur olursam şu sokağı paklarım, Ne o yağmur damlaları saf olur, Ne de içimi döktüğüm vesikalığın. Baksana şuraya kollarımı açtım işte! Daha ne bekliyorsun, yağmur da dindi. Kuşlar.. Onlar karaya inemiyor, göç etmeyi senden öğrendiler sokağa birden fazla ses attım. Döner de sarılırsın diye, kuşlar senden öğrendi göç etmeyi, kalbimi kırıyorsun. O Sokağın en başına resmini çizdirdim Ben çizmedim, aslında yazmasını da bilmiyorum. Doğarken adımı ufuk koymuş babam Sahile iniyorum beşi kırk geçe, Ufukta görünen kollarım var, Ama ufka bakan gözlerin doğurmuyor güneşi. O Sokakta yanan tek ışık vardı ya o da artık yanmıyor, gölgem de görünmüyor, ben de hiçliğimi pic ettim. B.Ozdogan
Siyaset
İdeoloji
Bizim bir ideolojimiz yoktur uğruna can verebileceğimiz ne ahlaki bir kavram ne bir dava ne de bir toprak parçası yoktur. Biz her fikre hem çok yakın hem de çok uzağız. Çıkarımız neyi gerektiriyorsa bir olaya bakışımız da o yönde şekillenir. Biz evrimin bir üst halkasıyız sizin gibi duygusal yığıntılar gibi tepki göstermeyiz. Sizleri yıkan olaylar bizim için eğlencedir, sizleri mutlu eden olaylara çoğu zaman tepkisiz kalırız. Kendimizden başka düşündüğümüz ve umursadığımız hiçbir şey yoktur. Lopes Fernandes