Kitap küçük yaşta olmasına rağmen çektiği acıları anlatan sade akıcı bir dille yazılmıştır. Hariciye koğuşu adı ile yazılan kitabın aslında daha çok imkansız bir aşk hikayesi olarak ta geçiyor kitabın sonunun öyle olmaması lazım die biraz kısa olmuş sonunu öyle hayal etmemiştim.
Yazar Bu kitapta da insanlığın ne kadar acımasız olabildiğini tekrar gözler önüne seriyor sevdim ben kitabi biraz hüzünlü bir hikaye olmasının yanı sıra ders veren bir hikaye olmuş ama öldükten sonra kiymet bilmenin işe yaramayacağını gösteriyor.
Kitap yalnız ve insanları anlayanların okuyabileceği bir kitap cesurca yazmiş çok beğendim hayatta herkes herşeyi biliyor ve görüyor ama cesaret edemiyor gerçekleri söylemeyi hep başkası onun için birşeyleri yapmasını istiyor aynanın karşısına geçip gerçek yüzlerini görseler keşke...
Kitap aşırı bağımlılık yapiyor ellinizden düşmeyecek ve çokta hüzünlendirecek bir kitap Livaneli yine yapmış yapacağını diyorum mutlaka okunması gerekir.