📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Selamünaleyküm arkadaşlar.
Yani herkes paylaşım yaptı ben yapmazsam olmazdı.
Şu sıralar(klişe bir cümleyle kafa girdim) kimi Mustafa Kemal Atatürk savunan kimisi Kadir Mısıroğlu savunan. Karşı karşıya gelmişler. Kim kimi savunuyorsa mantığa sığmyana hakaret, küfürler ve düşünceşer sahipler.
Yani hepimiz aynı geminin yolcusuyuz demi?
Hepimiz aynı anneden babanın soyundan gelmiş( Hz. Adem ve Hz. Havva).
Yani ben veya diğerleri Atatürk'ün sözlerini paylaşıyorum diye Atatürkçü olmuyorum.
Veya Mısırlıoğlu'nun sözlerini paylaşıyorum diye mısırlıoğlu'da olmuyorum.
Yani bu hakaretler bu küfürler birin düşüncelerini hiçe saymak nedir.
Birde geliyorsunuz Müslümanız diyorsunuz.
Müslümanlık bunu mu gerekitrir bir insana puta taparcasına savunmak veya bir insanı yüce görecek kadar sevmek.
Peygamberimizin yolundan gitmek istiyoruz diyorsanız. Kalp kırmadan konuşmak en makbulü.
Ben insanın tutuğu takım beni alakadar etmez.
Bir insanın tutuğu parti beni alakadar etmez.
Bir insanın savunduğu ideoloji beni alakadar etmez.
Bir insanın sevdiği adam beni alakadar etmez.
Bir insanın beni alakadar etiği tek şey merhameti ve ahlakıdır.
Kim neyi savunuyor seviyor tutuyor banane ben sadece doğruyu kendimce doğruyu gösteririm gelirse ne ala gelmese kendisi bilir.
Yani bizler bu uygulama da birinin sözlerini paylaştığımızda sen bu ideolojiye sahipsin faşist köpek veya sen bunu savunuyorsun Atatürkçü sen bunu savunuyorsun ateist Müslüman diyemezsiniz.
Yani çok kolay birşey diyeyim sözü beğenmedin mi görmezden gel.
Şov yapman mantığa sığmıyor.
Sen adamı küçük düşürdüm diye aklı başında olan bir insan aferim demez sana ha aferin diyen kişi de senin gibi salaktır yani.
İnsan kendinde bilir işi derler.
(Eğer bunları uygulamıyorsan, buyur kemiğin🦴)
Neyse daha fazla lafı uzatmadan. Bu uygulamayı kalp kırmadan siyaset