O gece yatağıma küçücük ayakkabıcı dükkanında geçenleri düşündüm hep . Hasan ustayı, torununu ,korsan gemisini ,ekose kask etli adamı . Bir düş müydü gördüklerim yoksa ?Hayır...Hayır..Yanaklarından Hasan ustanın elinin sıcaklığı vardı hala
Ne işin var burada diye sormuşlar arapbülbülüne
Savaştan kaçtım demiş
Sadece Barışta yaşayabiliyorum ben
Tıpkı filler
Güvercinler
Serçeler
Kelebekler
Karıncalar
Zürafalar
Ya da .. .
İnsanlar gibi