Pembe kar yağmasını istemek gibi
Küçük bir çocuğun pamuk şeker diye ısrar etmesi gibi
Kedinin uzanamayacağı ciğere bakması gibi
Yağmurlu havada yürümek gibi
Kar yağmasından sonra güneşin ısıtması gibi
Gökyüzünde ki kara bulutların arasından güneşin çıkması gibi
Sevindirici bir hâdise olmalı
Belki hataydı etraflıca düşünmek.Herkes ne yapıyorsa,kapatıp çenemizi onu yapacaktık.
Mutluluğun peşinde koşmak çözüm değildir belki. Oturup bizim için çizilmiş planlara aldanacaktık.
Sanırım bir daha karşılaşmayacağız ama insan yine de umut etmek istiyor. Çünkü umut etmeden yaşamak ne kadar zor,değil mi? Bir gün hiç beklemediğin bir an hiç beklemediğin bir yerde karşılaşabilmeyi nasıl istediğimi anlatamam...