Beyzaxixi

Beyzaxixi
@Mellorinee
Söylesene "Atmosferi yakarak gökyüzünü ateşe vermek mümkün mü?"
Reklam
İçimdeki boşluğa basıp çıkmaza düşeli uzunca bir zaman olmuştu ya.. Benzerinin fizikseli tekrarlansa ne olurdu sanki? Daha çok yakar mıydı canımı?
Bu dünyaya bir an daha dayanamayacağım, diye düşündüm. "Öyleyse çocuğum, başka bir dünya yap."
Mükemmel bir insan değilim, olmayı da düşünmüyorum. Hatalarım var ama onlara rağmen sevilebilirim. Beni hatalarımla sev demiyorum, hatalarımdan bahset bana ve beraber düzeltelim. Sonra istersen seversin istemezsen sen bilirsin. Böylesi daha samimi sanki, böylesi daha gerçek.Kimsenin beni anlamasını beklemiyorum ben de kimseyi anlamak istemiyorum zaten...Cümleler yazıyorum içinde sen olan ama senin haberin olmayan. Yazdığım tüm cümlelerin yerini bir başka cümle de doldurabilir. Peki ilk aşkın yerini kim doldurabilir? Seni içimden seviyorum, beni içinden sev.
-Sence yaşamak ne? -Hatırlamak? Yani iyi ya da kötü bir şeyler hatırlıyorsan yaşamışsın demek değil mi?
Alıntı