"Bir filmi izler gibi izliyorsunuz hayatı. Ölüm hep başkalarına bulaşıyor. Acı hep başkalarına. Gitgide kirleniyorsunuz oysa. Gitgide çirkinleşiyor yüzünüz"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bu oda karanlık,bu oda yalnız bugün değil,her zaman böyle karanlık...Burada kitaplarımla ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok...Ben burada yalnızlığı bardak bardak içiyorum."
İnsan bir şeylere sadece onu çok isteyerek ulaşamayabilir, onun için çabalaması ve iradesini kullanması gerekir. Bu kitap bunu çok iyi bir şekilde anlatıyor. İçimizdeki, o bizim iyiliğimizi düşünmeyen nefsimizi yendikten sonra mutluluğa giden yolu bulmuş olacağız.