Vazgeçebilmek bir erdemdir. Bir deli güzel meziyettir ki insan kolay kolay kavrayamaz önemini.Gençken daha zordur buna vasıl olmak. Ama öyle gençler vardır ki ihtiyarlardan bilgedir, o başka.Geri kalan bizler seneler geçtikçe anlarız vazgeçebilmenin kıymetini.Hayat öğretir bize. Hayat ve bir de kronikleşmiş hatalarımız.Kimilerimiz ise hiçbir zaman öğrenemeyiz. Dersimizi almayız.Dün nasıl isek yarın da aynen öyle.