Keşke vaktiyle saçma da olsa iki laf etseymişim. Susunca yok oluyormuş insan çok sonra öğrendim.
Hani Atilla İlhan demiş ya; "Ayrılık sevdaya dahil.." Oysa işin aslını Cahit Zarifoğlu demiş..
"Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey. Başını alıp gitmek sevdaya dahil değil.."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Ya sen?
- Ben mi?
Terk edilmiş, harcanmış, tümüyle yıkılmış...
sapasağlam.
Asla değişmedim. Anlamaya çalışmadım. Tek inandığım şey uyku.
#LeFeuFollet