İnsanlara gelince... Sizi yargılarlar. Onlara kulak asarsanız daha çok yargılarlar, kulak asmazsanız yine yargılarlar. En iyisi ellerine bir kalem verip, eleştirdikleri şey her neyse ‘Al, doğrusunu sen yap,’ demektir. O zaman susarlar...
Yaşayışımıza ve etrafımıza şekil vermek arzusuyla dünyaya gelmekten ise hayatın verdiği şekli kolayca alacak kadar boş ve yumuşak olmak daha rahat, daha makul değil miydi?
Keşke vaktiyle saçma da olsa iki laf etseymişim. Susunca yok oluyormuş insan çok sonra öğrendim.
Hani Atilla İlhan demiş ya; "Ayrılık sevdaya dahil.." Oysa işin aslını Cahit Zarifoğlu demiş..
"Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey. Başını alıp gitmek sevdaya dahil değil.."