📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Portakal mı seversin,mandalina mı?” diye sordu.
Cevap vermeye çalıştım ama sesim çıkmadı. O güne kadar kimse bana portakal mı mandalina mı sevdiğimi sormamıştı.
Bu yüzden benim söylediğim her şey gelecekle ilgiliydi. Çünkü gelecek, istediğim renklerle boyamak üzere hâlâ benimdi. Özgürce karar vermek, istersem değiştirmek üzere hâlâ benim…
Khaled Hosseini çok merak ettiğim bir yazardı. Yazarın diğer kitapları daha çok beğeniliyor ama ben bu kitapla başlayıverdim. Kitabı okurken bazen çok zorlandığım oldu o da olay örgüsünün ana olay dışında birçok olay ve kişiden oluşması yönüyle. Keşke sadece Peri ve Abdullah’ın hikayesiyle sınırlı kalsa daha iyi olurdu sanki. Ayrılıklar beni hep üzmüştür.
Karacaoğlan “Ölüm ile ayrılığı tarttılar. Elli dirhem fazla geldi ayrılık”. der. İki kardeşin birbirinden koparılması da tam böyle bir acı. Maddi zorluklar bir aileye unutamayacakları acılar bırakırken bir üvey dayı sevdiği kadın için yeğenlerinin kaderiyle nasıl oynar? Özellikle Abdullah için içimin sızladığı bir kitap oldu. Okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar.