Yürüyor, yürüyordum. Bu diyar, öteki diyardan, yaşayanların diyarından ne kadar da küçüktü; oysa ölüler yaşayanlardan çoktu. Hayatta olan bizlere yuvalar dar geliyordu; ölülere, toprağa düşen insana ise basit bir mezardan başka hiçbir şey kalmıyordu. Toprak onları alır, unutulmak onları örter ve her şey orada biter..
Doğru insan doğruluğuna karşı ölüyor. Kötü insan ise, kötülüğüne karşın ömrü uzuyor. Ne çok doğru ol, ne de çok bilge. Niçin kendini yok edesin. Ne çok kötü ol, ne de çok akılsız. Niçin vaktinden önce ölesin. Birini tutman iyidir, öbüründen de elini çekme. Çünkü Tanrı'ya saygı duyan ikisini de başarır.