Eğer finans hakkında bilgi sahibi olmak istiyor ama nerden başlıcağınızı veya yaptığınız finansal hataları görmek istiyorsanız bu kitap ile başlayabilirsiniz. Kitap yazarın çocukluk anıları ile başlayıp günümüzde yaptıklarına doğru giderken edindiği tecrübeleri ile bizlere yardımda bulunuyor. Kitap tek başına sizi başarıya götürebiliceğini veya ani aydınlanma yaşatıcağını sanmıyorum çünkü fazla ince ayrıntıya girmeden asıl temel mesajı verip sizi adım atmaya teşfik edicek şekilde yazılmış. Zaten yazarın kendisi de diyor, her zaman öğrenmeye açık ve durmamız gerektiğini. Kesinlikle öğrenimin okul ile sınırlı kalmamalı ve kişi her daim bu para da olsa insan ilişkileri de olsa öğrenime açık olmalı. Umarım sizelere de yardımcı olur.
Normalde kitap içerisinde en az 2 kere okunması gerektiği tavsiye ediyor ve böylece okurken o anki durumunuza göre göremediğiniz yerleri görmenizi sağladığını söylüyor. Bu kesinlikle doğru. Zamanında ben bu kitabı ilkokul 6 veya 7de rafta çok beğenerek alıp okumuş ve hayatımda çok minik de olsa iyi bir ilerleme sağlamıştı ama dediği gibi tekrar okumamıştım. Yeniden elime alıp okuduğumda zamanla gelişen kişiliğimle kitaba farklı bir şekilde bakıp, kitapta bana tavsiye edilenlerin çoğusunu özümsediğimi ama hala atladığım ve bundan dolayı da hala yanlışlar yaparak ilerlememe ket vuran çoğu noktayı fark ettim. İyi yazılmış kişisel gelişim kitaplarından en iyi beklentim budur. Bazıları hayatında doğal olarak veya zamanla neleri yanlış yaptığını anlar ama bazılarına da dışardan farklı yollarla birilerinin iletmesi gerekiyor çünkü insan kendine her zaman objektif bakan bir varlık değil. Bu kitap kesinlikle gerek dili gerekse izlediği yol ile bu gereksimini olanlara için harika bir araç ve kesinlikle tavsiye ederim.