Başkalarının hareketlerinde gördüğümüz kendi fikir ve görüşümüze uymayan her şeye gülmemiz şaşmamız lazım gelse ömrümüzün büyük bir kısmını gülmek ve şaşmakla geçirmek icap eder.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı anlamak için biraz da olsun fiziğe , doğaya , uzaya ilgimizin ve bilgimizin olması gerektiği kanısındayım . Ağır bir kitap mı diye çok sorguladım kendimi ama pek de öyle olmadığı kanısına kitabı bitirince karar verdim . Ben zamana yayarak okudum . Bir çırpıda okunabilecek türden bir kitap olduğunu düşünmüyorum . Hazmadip dinlenmesi ve oturması gereken kuramlar ve bilgilerle dolu .