Bu kitapta da hayattan bir kesit var. Aşkın ne kadar can yakıcı olduğunu ve yanmadan da gerçek sevgiye ulaşamayacağımızı anlatan bir hikaye. Kitapta başka hikayeler de var. Alınıp okuması gereken bir kitap bence. Sabahattin Ali için kitapliginiza yer acabilirsiniz.