burak

@Merakli6556·
·
sabitlendi
Herkes yaşadığı sürece namuslu olmak zorundadır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Belki de insan… en büyük utancı kendine en yakın hissettiklerine karşı duyar.
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Zamanın çoktan sildiği bir hata için cezalandırılabilir miydi insan ?
Baylar, kendimi herkesten akıllı saymamın tek nedeni, bitirmek şöyle dursun, yaşamım boyunca hiçbir şeye başlamamış olmamdır.