burak

Belki de insan… en büyük utancı kendine en yakın hissettiklerine karşı duyar.
burak
👌👌🌹
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zamanın çoktan sildiği bir hata için cezalandırılabilir miydi insan ?
burak
😔
Dünyaya geldik ve bir hiçliğin ortasında bulduk kendimizi.
burak
Baba yazmiş yazacağini.....
Merhamet ne güzel şeydir değil mi? En çirkin insanı güzel, en yoksulunu zengin eder
burak
Cok guzel bir söz
Merhamet ne güzel şeydir değil mi? En çirkin insanı güzel, en yoksulunu zengin eder
burak
👌🥺🌹