Bir başkasının varlığı-bir tek kişi bile olsa düşünmemi hemen engelliyor ve normal bir insan için bir başkasıyla ilişki kurmak,kendini ifade etmesi,konuşması için uyarıcı görevi görürken,aynı ilişki bende bit uyarmayıcıya dönüşüyor....
Ülke kurulduğu günden itibaren hep ekonomik krizlerle uğraşmış günümüzden çok farklı değil durum.Siyaset bizi iyileştireceği yerde hep sıkıntıya düşürmüş hem tarih hem ekonomi için bilgi verici,akıcı güZel bir kitap olmuş.Tarihi bilmek şimdi ve gelecek için nerde nasıl durmamızı öğrenmek demek.