Hayatımızda bazı anlar vardır, kötü şeyler yaşarız, ama tepki veremeyiz. Dudaklarımizin arasından tek bir kelime bile çıkmaz, dudaklarımız işlevini yitirir. Hakaret etmek isteriz, bağırmak isteriz, hesap sormak isteriz ama dudaklarımız kıpırdamaz. Çünkü içimizden bir ses fısıldar, "o dudaklarla öptüm ben seni, şimdi sana nasıl bağırırım?"