Merida

Merida
@Meridaaaaa
Her masal mutlu sonla bitmezmiş..
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para, malmı çalmaktır? Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı? Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı? Öldürmek için silah, hançer mı olmalı? Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı? Victor Hugo
Edebiyat
Reklam
Başka bir şehirde her şeye yeniden başlamak isterdim.. Cahit Zarifoğlu
Edebiyat
Çok karışığım. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor.Bu iki yan arasında ben ise, eziliyorum. Frida Kahlo
Edebiyat
Mutsuzluk. Bu dünyada birçok mutsuz insan... hayır, bu dünya mutsuz insanlarla dolu desem abartmış olmam heralde.
Alıntı
Ah be gönlüm sarılmışsın kuru bir dala çiçek açma derdindesin incinirsin yapma. ..
Edebiyat
Reklam