Bu kadar mı? Çok kısa oldu yahu, çok tatlıydı mektuplar.
Söyleyecek pek birşey yok. Kısacık, minnacık bir kitap ama gerçekten çok güzel.
Şairlerin hepsi küfür etmeye bayılıyor galiba, bunu anladık :-)
Bu kadar mı? Çok kısa oldu yahu, çok tatlıydı mektuplar.
Söyleyecek pek birşey yok. Kısacık, minnacık bir kitap ama gerçekten çok güzel.
Şairlerin hepsi küfür etmeye bayılıyor galiba, bunu anladık :-)