Çok düşünmedim aslında adım atarken. Ben zaten ne yaparsam yapayım hiç düşünmedim. Düşüncelerimin esiri olamadım. Belki olsaydım, böyle olmazdım. Olamadım. Olmadı...
M.
Nankör dediğimiz kelime yalnızca insanoğluna yakışıyor. Sakın ha kediye , köpeğe yakıştırmayalım bu tabiri.
Şu gördüğümüz insanoğlu o kadar nankördür ki ; yaptığınız iyiliği , güzelliği görmezler. Onlar ancak inkâra sebebiyet verirler. Bu yüzden yalnızdırlar , ve yalnız kalmaya mahkumdurlar nankör insanlar...
M.
Elini atıp tutunduğu her şeyi dal ve dilini döndürüp her derdini anlattığını da dost sanmamalı insan.
Akıl mantık işi değil bunlar.
İnsan yüreğiyle söylemeli dilindekini.
Ondan gayrı susması kâfi...
M.
Bende hak etmedim mi Rabbim?
Az da olsa mutluluk niye görünmedi bana?
Bilmem belki bu bir imtihan.
Ama fazla değil mi?
Yok hâşâ hiç söylemedim say Rabbim!
Sana isyan ettiğim için özür dilerim...
M.