Turgenyev ile ilk tanıştığım kitap oldu. Eğer benim gibi klasik eserlere ayrı bir ilginiz varsa bu kitabı da mutlaka beğeneceğinize eminim. Gayet akıcı ve sıkmayan bir kitaptı. Aşk, aile ilişkileri, iki dostun hikayesi, o dönemki salgın hastalıkları da içerisinde barındıran bir romandı.