Jack London'un kalemini çok seviyorum. Çok güzel bir kitaptı. Benim açımdan beklenmedik ve hayret ettiğim bir sonla bitti. Mutlu sonla bitmeyen biraz hüzünlendiren bir son oldu ayrıca.
İstediğimiz anda gerçekleşmeyen isteklerimizi ve isteğimiz üzerine yılmadan dört elle sarılarak hiçbir şeye boyun eğmeden o istek uğruna devam etmemizi ana temada işleyen bir kitaptı...
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,2bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazarın okuduğum 2.kitabıydı. Bu kitap biraz hayal kırıklığı oldu bende. Özelikle bazı yerlerde Atatürk'ü anmasını bekledim ama onun adını bile geçirmemiş. O bende bayağı negatif etki bıraktı. Çünkü kahramanlarımızı anarken onu anmamak olmaz değil mi? Muhtemelen bir daha bu yazarı evime sokmam. Kitapta anlamını bilmediğim birçok kelimeye de yer vermesi anlaşılmasını zorlaştırdı benim için.