İstemeden doğdum. Sokaklarda büyüdüm ama çok "efendi" imişim. Bolca okurum. Mecburen çalışıyorum. Hayvanseverim, doğaseverim, bazı insanları da severim. Sıcak havayı sevmem. Neşeli değilim ama öylelerini çok severim...
Marquıs De Sade'ın cinsel fantezileri sapıkça olsa bile felsefi görüşlerini yabana atmamak gerekir. Bu kitabında suçlar, erdemli davranış ve aile hakkında çok ilginç düşünceler yer alıyor. Erotik edebiyatın başyapıtlarından mı acaba? Öyle bir tür yok mu yoksa? Bence var ama uzatmayayım. Bir solukta okunuyor ama önyargısız olmalısınız ve sabır etmelisiniz. Sabrınızı zorlayacaktır büyük olasılıkla bu kitap.