Yaklaş gözlerimde yaşam belirtisi ara..
İçine düşmüş karanlıkların, bu serseri mayın..
...Arıyorum ama artık kayıp.
Bu okyanustayım.
Benim batan kayık.
İsterdim birlikte düşleyelim
Dik duralım, sallansak da düşmeyelim
İsterdim üzülmeyelim, hüzün yerine gülümseyelim
Güzün yerine huzur koyalım, başka bir şey düşünmeyelim..