Bugün anne öldü. Belki de dün, bilmiyorum. Bakımevi’nden bir telgraf aldım:” Anneniz vefat etti. Cenaze yarın. Saygılar.” Bundan bir şey anlaşılmıyor. Belki dün ölmüştür
“Akşamı bu halde geçirmek ne tatlı! Doğrusu okumak gibi tatlı bir şey yok! Başka her şey insani kitaptan daha çok yoruyor!.. Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum.”