Geçenlerde yaşadığım bir şey , şunu öğretti bana: istese de çok uzağa gidemiyor insan kendisinin. Hangi trene binse, içindeki bir adrese varıyor sonunda. Hangi rüzgâra tutunsa kendine savruluyor; hangi denize açılsa, yine kendi kıyılarında buluyor kendini...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Bir yıldız tut içinden.
- Tuttum.
- Bir yıldız daha tut içinden. Sonra bir yıldız daha. İçindeki yıldızlar çok olursa, ipil ipil aydınlık olur için.
- Bir kuş tut içinden.
- .....uçuyor, tutamıyorum!...
Bana kalırsa kimse, meselâ matematikle neden uğraştığını hiçbir zaman tam olarak bilemez. Önemli olan, geri dönmeyi göze alamayacağımız kadar yol gitmiş olmaktır bu konuda.
Bir Newton'u mahalle mektebinde , falaka korkusuyla , anlamadığı bir dilin alfabesiyle ve kelimeleriyle savaşırken düşünebiliyor musun ? Ya da Leibniz' i dört yaşında damdan düşerken gözünün önüne getirebilir misin?