Bennu

Bu ne güzel bir anlatımdır :) 🥰 Körburun
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
7/10
·224 syf.··
2025 18. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2025 00:35
Gayet güzel ve akıcı bir kitap, Tess Gerritsen tarzının dışında oldugunu söylemeliyim, gizemli ve duygusal bir hikaye.. diğer kitaplarındaki tadı aradım sanırım.
Ateşin ŞarkısıTess Gerritsen · Doğan Kitap · 20243,920 okunma
10/10
·440 syf.··
2025 19. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2025 15:10
Sayfa 60lardayken bu sabah elime alıp, gözlerim ağrısa da bırakmadan bitirdim, hemen bitirmese miydim bilmiyorum şimdi, ama dayanamadım. Öncelikle bir ikilemimden bahsetmek isterim kendime dair; "Ben" diliyle anlatımlarda cok fazla psikolojik tahlil sevmiyorum aslında. Bana bir çaba tadı veriyor bu; kahraman bir psikolog, bir psikiyatrist edasıyla herşeyi anliyor, anlamlandiriyor, tahlil ediyor, teşhis koyuyor gibi, koparıyor beni kitaptan.. Ama, Ayfer Tunç u tam da bunu yaptığı için seviyorum! O kadar doğal, o kadar rahatsız etmeden, hatta rahatsızlık ne kelime, memnun ederek yapıyor ki bunu.. Ben hep ne yaşadığının fazlaca idrakında olan kahramanlar okuyorum, incelikli farkındalıklar okuyorum, gerçekçi insanlar ve bilinçli insanlık halleri.. Hikaye aileyle, toplumla içiçe bir örgü, içiçe girmiş soy-kadın hikayeleri.. hem bir örgü, hem merak, hem beni benden alan güzellikte bir anlatım. Doydum ama hızlı okuduğuma pişman olduğum bir kitaptı. Iyi okumalar dilerim, tadını çıkararak...
Edebiyat
Annemin Uyurgezer GeceleriAyfer Tunç · Can Yayınları · 20267,2bin okunma

Bennu

, bir kitap okudu
10/10
·440 syf.··
26 saatte okudu
·
2025 19. kitabı
Ayfer Tunç
8/10 · 7,2bin okunma
İnsan yaşadıklarını korktuğu için unutur ya da utandığı için. Hatırlayınca acı veriyor diye unutmaz, acı kendini unutturmaz çünkü..... Ben annemin uyurgezer olduğunu korktuğum için unuttum.
Sayfa 187·Kitabı okudu
Alıntı