Bedevinin mezarda yatan sahabeden imdat istemesine öfkelenip bağırdı:”İsteyeceğini Allah’tan iste! Zeyd de senin gibi bir fani idi geldi geçti.Artık ne sana faydası olur ne de kendisine!”
İçimizde şeytan yok.İçimizde acizlik var,tembellik var.İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey : hakikatleri görmekten kaçmak itiyadi var…