Ah siddharta ne aradın ne buldun. Neler buldun neler kaybettin.
Bir yaşamı, kendi benliğini arayarak geçirdin. Içindeki susuzluğu dindirebilmekti tek isteğin. Hepimiz böyleyiz aslinda senin gibi.. hep arayislar da geçiyor ömrümüz, yanlışa sapıyoruz bir süre boğuluyoruz o yanlişta tekrar iç sesimizi dinleyip yeni arayışlara bırakiyoruz kendimizi. Yasamak da bu değil miydi?
Hep aramak ve hiçbir zaman tam bulamamak..
Yılin ilk kitabıni bitirmiş bulunmaktayım. Güzel bir seçimdi. Siddhartadan ögrendigim çok sey oldu. Okumak isteyenlere tavsimdir, GEÇ KALMAYIN