📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
o gece, bana şunları söyledi:
«Fırtınalar, sis, kar, arasıra canını sıkacaktır.
İşte, o zaman, senden önce aynı şeylerle karşılaşanları bir düşün ve kendi kendine sadece şunları söyle: Başkalarının başardığını ben de her zaman için başarabilirim.»
"Bedenin bir ev olsaydı eğer, kalbin hangi odası olurdu?" diye sordum.
"Balkon."
"Neden?"
"Çünkü..." dedi. "Sevdiğim çiçek bir tek orada açıyor ve bir tek oradan yıldızları seyredebiliyorum."
|Yıldızın Değerini Belirleyen Gece Değil Kendisidir, Adem Turan
Bana bir ateşböceği olduğumu ispat eden insanlara çok teşekkür ederim. Karanlık, ateşböceklerinin varlık sebebiymiş. Karanlıkları olmasaydı, ışığımı fark etmeyecektim.