Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız. Konuşmak, canlı yaratıklar arasındaki en etkisiz iletişim aracı. Dil yalan söylüyor, olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden, insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.
Şahsen ben insanların çok çaba harcamamasını oldukça rahatlatıcı buluyorum. Asıl acınası olan, herkesin çok çaba sarf etmesi ve ondan daha acınası olansa herkesin o kadar çabaladıktan sonra gerçekten de başardığını sanması.